Discussions autour des TV et technologies LED, OLED, QLED et Micro LED
Par neo4
#11229 jourf' a raison si ça marche comme ça ne te prend pas la tête car le ressort doit servir pour moi à clipper "automatiquement" la TV sur le support ;)
Par wazzzzza
#11418 Bonjour à tous,

Petit update : j'ai contacté le sav Vogel's par mail à sav[at]vogels.com et j'ai reçu dès le lendemain matin un colis avec les 2 barres avec les 2 clips fixés et les 2 goupilles.
Super produits, super sav!

Merci pour votre aide,
Cyril

ps : pour ceux que ça intéresse, quand j'ai démonté les 2 barres pour mettre les nouvelles, les éléments avec les dents en acier sont tombé, il suffisait de les pousser à fond sous les barres pour que les clips en plastique s'enclipsent... j'ai donc 2 barres en rab si ça intéresse quelqu'un... et les goupilles étaient bien optionnelles!
Par neo4
#11419 cool pour toi et très bon point de la part de "vogels " ;)
Par christmike
#11426 Merci de ton retour d'expérience, et j'espère à bientôt sur le forum ;)
Par ityug247
Par joneswillson
#21686 The pill Vidalista 20 is used to aid with erection development during sexual activity. The best alternative to other pricey erectile dysfunction medications is this one. It is made by Centurion Laboratories in India with FDA approval and is endorsed by numerous medical professionals. One of the most frequent causes of infertility and decreased sexual activity in males is erectile dysfunction.

It has bothered many guys and is now rather normal to be unable to get a hard-on during sexual activity. There have been numerous attempts to remove this condition, and various treatments have been developed over time. However, erectile dysfunction continues to be a mystery that baffles even the most knowledgeable scientists.

A generic pills for treating erectile dysfunction is called Vidalista 40. Tadalafil, a PDE-5 inhibitor, is the major active component of this medication. Ten oval, dark yellow pills come in a blister and are contained in a cardboard box with the medication. Each pill contains 20 milligrammes of tadalafil. This medication is made by Centurion Laboratories, an Indian pharmaceutical business renowned for producing high-quality generic medications for the treatment and prevention of male sexual diseases. USA is where this company's headquarters are situated.

Visit our store buygenmeds.com for more information.